MaciekRej
Administrator
Dołączył: 10 Paź 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:12, 12 Paź 2007 Temat postu: Ataki |
|
|
Medyk:
-Uleczenie(zabiera 30 chakry ulecza 20 hp)-1lv
Ataki wodne:
-Daibakufu no Jutsu (zabiera 70 chakry)-3lv
Iluzje i inne ataki:
-Bunshin no Justu (zabiera 50 chakry i przeciwnik nie rusza się przez 2 tury)-3lv
-Chakra Kyuuin Jutsu(zabiera 20 chakry ale odbiera przeciwnikowi 20%chakry)-2lv
-Doku Kiri(zabiera 10 chakry i przeciwnik nie rusza się przez 1ture ale po tej turze przeciwnik atakuje 2 razy pod rząd)-1lv
-Fuuma Jibaku Mandara(zabiera 100 chakry /zabiera przeciwnikowi całe hp /ale można użyć tylko raz dziennie)-1lv
-Gijyuu Shikyaku no Jutsu Ninpou (zabiera 30 chakry i wzmacnia kop lub pięść o 10 więcej niż naprawdę)
-Hakkeshou: Kaiten(zabiera 60chakry)-1lv
Harem no Jutsu(zabiera 20 chakry i oszołamia przeciwnika przez 2 tury / ale widoczek xp
Wietrzne:
-Daitoppa (zabiera 30 chakry)-1lv
Ziemne:
-Dochuu Eigyo(za klona 0,50chakry /klon odbiera 1 hp)-1lv
-Doryuudan(80 chakry)-5lv
Ogniste:
-Goukakyuu no Jutsu(50 chakry)-1lv
-Housenka(zabiera 60chakry)-1lv
Lodowe:
-Hyouro no Jutsu(zabiera 60 chakry)-1lv
-Itsukaku Hakuegei(zabiera) 10 chakry)-1lv
elektryczne:
-Ikadzuchi no Kiba(120 chakry)-tylko Junin z 4 lv lub większym
Natury:
-Jubaku Satsu(10 chakry przeciwnik nie ma ruchu przez 2 tury)
Na dziś to wszystko jeśli chcecie wiedzieć jak się oblicza zadane rany przez wybrane jutsu to wejdzcie do szkoły
PS. skończyłem na Jyuken
Post został pochwalony 0 razy
|
|